1. Vispārīgie noteikumi.

1.1. Šie preču pārdošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības, pienākumus un atbildību, iegādājoties preces interneta veikalā.

1.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai papildināt noteikumus saskaņā ar likumā noteiktajām prasībām. Pircējs tiek informēts interneta veikalā. Pircējam iepērkoties interneta veikalā, tiek piemēroti pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošie noteikumi.

1.3. Pērkot interneta veikalā ir tiesības:

1.3.1. darbspējīgas personas, t.i. pilngadību sasniegušas personas, kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas lēmumu;

1.3.2. nepilngadīgie vecumā no 14 līdz 18 gadiem ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, ja vien viņi nav pašnodarbinātie;

1.3.3. juridiskas personas;

1.3.4. visu iepriekš minēto personu pilnvarotie pārstāvji.

1.4. Pārdevējs, apstiprinot noteikumus, arī garantē, ka saskaņā ar 1.3. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā.

1.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs veic pasūtījumu veikalā, norāda piegādes adresi, izvēlas apmaksas veidu un iepazīstas ar Pārdevēja noteikumiem, nospiež pogu "Apstiprināt pasūtījumu". (skat. 5. punktu "Preču pasūtīšana, cenas, apmaksas kārtība , noteikumi").

1.6. Katrs līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek glabāts interneta veikalā.

2. Personas datu aizsardzība.

2.1. Lai pasūtītu preces interneta veikalā, Pircējs var:

2.1.1. Pēc reģistrācijas interneta veikalā - ievadot reģistrācijas laikā pieprasītos datus;

2.1.2. bez reģistrācijas interneta veikalā.

2.2. Pircējs, pasūtot preces 2.1. Noteikumos paredzētajā veidā attiecīgajos Pārdevēja norādītajos informācijas laukos tiek norādīti Pircēja personas dati, kas nepieciešami preču pasūtījuma pareizai izpildei: vārds, uzvārds, piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese. . Epasta adrese.

2.3. Apstiprinot šos noteikumus, Pircējs piekrīt, ka 2.2. 1.punktā minētie Pircēja personas dati tiks apstrādāti pa e-pastu, pārdodot preces interneta veikalā, lai analizētu pārdevēja efektivitāti un tiešā mārketinga nolūkos.

2.4. Piekrītot Pircēja personas datu apstrādei pa Pārdevēja e-pastu preču pārdošanai interneta veikalā, Pircējs piekrīt arī tam, ka Pircēja norādītā e-pasta adrese tiks nosūtīta uz e-pasta adresi un tālruņa numuru informatīvās ziņas, kas nepieciešamas preču pasūtīšanai.

2.5. Pircējs, reģistrējoties interneta veikalā un pasūtot preces, apņemas glabāt un nevienam neizpaust pieslēgšanās datus.

3. Pircēja tiesības un pienākumi.

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem interneta veikalā, kas norādīts veikala informācijas sadaļās.

3.2. Iegādājoties preci interneta veikalā, pircējs vienlaikus apliecina, ka prece viņam ir piemērota. Ja izrādās, ka pircējs pasūtījis nepiemērotu preci, viņš to var atgriezt 14 dienu laikā no iegādes dienas, izņemot gadījumus, ja iegādātas elektropreces, kuras saskaņā ar Lietuvas Republikas likumdošanu nav atgriežamas.

3.3. Pircējam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma interneta veikalā, par to rakstiski paziņojot Pārdevējam (pa e-pastu, norādot atgriezto preci un tās pasūtījuma numuru) ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā no piegādes dienas. , izņemot gadījumus, kad līgumu nevar atcelt saskaņā ar Lietuvas Republikas likumdošanu (piemēram, elektropreces nav atmaksājamas).

3.4. Noteikumu 3.2. Pircējs var izmantot 1.punktā paredzētās tiesības tikai tad, ja prece nav bijusi izpakota, bojāta vai nav būtiski mainījusies izskats, un nav bijusi lietošanā. Atgriežot preci, Pircējam tā jānosūta uz Pārdevēja adresi st. Paneriu 39, Viļņa, LT-03202, Lietuva. Precēm jābūt nebojātām un jāatbilst 3.4.punktam. aprakstīts noteikumos. Ja prece atbilst preču atgriešanas noteikumiem, Pārdevējs atgriež par preci samaksāto summu mīnus piegādes izmaksas. Ja prece neatbilst preces atgriešanas noteikumiem, Pircēja pienākums ir to ņemt atpakaļ.

3.5. Pircējs apņemas pieņemt pasūtītās preces un samaksāt par tām norunāto cenu.

3.6. Ja mainās Pircēja reģistrācijas anketā norādītie dati, Pircējam tie nekavējoties jāatjaunina.

3.7. Pircējs apņemas nenodot trešajām personām savus pieteikšanās datus. Gadījumā, ja Pircējs pazaudē pieslēgšanās datus, viņam par to nekavējoties jāinformē Pārdevējs pa sadaļā "Kontakti" norādītajiem saziņas līdzekļiem.

3.8. Pircējs interneta veikalā piekrīt šiem pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un apņemas tos ievērot un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.

3.9. Iegādājoties preces interneta veikalā, pircējs apliecina, ka viņam ir skaidras tiesības un pienākumi, viņš tos saprot un tiem piekrīt.

4. Pārdevēja tiesības un pienākumi.

4.1. Pārdevējs apņemas radīt visus nosacījumus Pircēja pareizai lietošanai interneta veikalā.

4.2. Ja Pircējs mēģina kaitēt interneta veikala stabilitātei un drošībai vai pārkāpj savus pienākumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja piekļuvi e-pastam. veikalā vai izņēmuma gadījumos anulēt Pircēja reģistrāciju.

4.3. Pārdevējs apņemas ievērot Pircēja tiesības uz Pircēja personas datu neaizskaramību, kas norādīta reģistrācijas veidlapā interneta veikalā.

4.4. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi.

4.5. Pārdevējs apņemas pieņemt preci no pircēja 14 dienu laikā no piegādes dienas, ja prece nav bijusi izpakota, iepakojums nav bojāts vai tā izskats nav būtiski mainījies un tā nav bijusi lietošanā. Visos citos gadījumos, ja vien nav vienošanās citādi, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preces atpakaļ.

5. Preču pasūtīšana, cenas, apmaksas kārtība, termiņi.

5.1. Interneta veikalā Pircējs var iegādāties visu diennakti, 7 dienas nedēļā.

5.2. Līgums stājas spēkā ar brīdi, kad Pircējs nospiež pogu "Apstiprināt pasūtījumu", un pēc pasūtījuma saņemšanas Pārdevējs to apstiprina - nosūta apstiprinājuma vēstuli uz Pircēja norādīto e-pasta adresi. pastu.

5.3. Cenas veikalā un pasūtījumā norādītas eiro, [ar PVN].

5.4. Pircējs maksā par preci vienā no šiem veidiem:

5.4.1. Apmaksa caur elektronisko banku SEB banka; Swedbank AB; Banka DNB; Danske Bank; Nordea banka. Pircējs naudu pārskaita pa e-pastu. veikala konts. Atbildība par datu drošību šajā gadījumā gulstas uz attiecīgo banku, jo visi naudas darījumi notiek ar bankas e-pasta starpniecību. banku sistēmā.

5.4.2. Apmaksa ar pārskaitījumu ir priekšapmaksa, kad Pircējs, izdrukājis pasūtījumu un sazinoties ar tuvāko bankas filiāli, ieskaita naudu veikala norēķinu kontā.

5.5. Pircējs apņemas samaksāt par preci nekavējoties. Tikai pēc preču apmaksas saņemšanas sākas preču pakas formēšana un preču piegādes laika atpakaļskaitīšana.

5.6 Saņemot pasūtījumu, Pārdevējs apstiprina Pircēja pasūtījuma pieņemšanu un nosaka preču piegādes laiku. Piegādes laiks tiek noteikts katram preču pasūtījumam atsevišķi. Lai nodrošinātu noliktavā neesošo preču pasūtījuma izpildi, Pircējs pēc Pārdevēja pieprasījuma 2 (divu) darba dienu laikā no pasūtījuma veikšanas dienas iemaksā Pārdevējam depozītu 50% apmērā un atlikumu. apmaksā Pircējs, saņemot preci. Ja Pircējs kavē priekšapmaksas iemaksu vairāk nekā 5 (piecas) kalendārās dienas, Pārdevējam ir tiesības atcelt pasūtījumu.

5.7 Saņemot pasūtījumu, Pārdevējs apstiprina Pircēja pasūtījuma pieņemšanu un nosaka preču piegādes laiku. Ja Pircējs ir izvēlējies maksāt par preci piegādes brīdī (skaidra naudā pēc piegādes), tad Pircējs uzņemas atbildību par preču apmaksu piegādes brīdī. Ja piegādes brīdī Pircējs atsakās maksāt par pasūtīto preci vai atsakās no preces, kad tā jau ir nosūtīta uz Pircēja norādīto adresi, veicot pasūtījumu, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt no Pircēja piegādes, iepakošanas izmaksas. , piegāde vai 10% no pasūtījuma summas. Veicot pasūtījumu veikalā, pircējs apliecina, ka viņam šie nosacījumi ir skaidri un viņš tiem piekrīt.

6. Preču piegāde.

6.1. Pircējs, veicot pasūtījumu, izvēloties piegādes pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu preces piegādes vietu.

6.2. Pircējs apņemas preces pieņemt pats. Ja Pircējs nevar patstāvīgi pieņemt preces un preces tiek piegādātas norādītajā adresē, Pircējam nav tiesību izvirzīt Pārdevējam pretenzijas par preces piegādi nepareizai personai.

6.3. Preces piegādā Pārdevējs vai Pārdevēja pilnvarots pārstāvis (kurjers).

6.4. Pārdevējs piegādā preces Pircējam saskaņā ar preču aprakstos norādītajiem termiņiem. Šie nosacījumi ir provizoriski un neattiecas uz gadījumiem, kad vajadzīgā prece nav Pārdevēja noliktavā un Pircējam tiek paziņots par pasūtītās preces iztrūkumu. Vienlaikus Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un vienoties par piegādes noteikumiem.

6.5. Visos gadījumos Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpumiem, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no viņa neatkarīgu apstākļu dēļ. . pārdevējs.

6.6. Pircēja pienākums visos gadījumos nekavējoties informēt Pārdevēju, ja preču sūtījums ir uzrādīts saburzītā vai citādi bojātā iepakojumā, ja sūtījumā ir nepieņemtas preces vai to nepareizs daudzums, nepilnīga prece. Pretenzijas par nepareizu preču daudzumu tiek pieņemtas 12 stundu laikā no preču piegādes dienas. Turpmākās pretenzijas netiks pieņemtas.

6.7. Visos gadījumos, ja pircējs piegādes laikā pamana iepakojuma bojājumus, viņam ir jāizsaka komentārs par kurjera sniegto piegādes dokumentu vai jāsastāda atsevišķs bojājuma akts. Pircējam tas jādara kurjera klātbūtnē. Šīs prasības neievērošana atbrīvo Pārdevēju no atbildības pret Pircēju par jebkādiem preces bojājumiem, kas saistīti ar iepakojuma bojājumiem, kurus Pircējs nav norādījis kurjera piegādē.

6.8 Precīza preču piegādes cena tiek aprēķināta pasūtījuma veikšanas brīdī, jo tā ir atkarīga no pasūtījuma vērtības. *Piegādes izmaksas var atšķirties atkarībā no apvidus un tiek pielāgotas katram pasūtījumam atsevišķi.

*piegāde uz Kuršu kāpām papildus 40 eiro.

* Pārdevējs nesniedz paņemšanas pakalpojumu.

7. Preču kvalitāte, garantija.

7.1. Detalizēta informācija par interneta veikalā nopērkamo preci parasti tiek norādīta katrai precei pievienotajā preces aprakstā.

7.2. Pārdevējs neatbild par to, ka interneta veikalā esošās preces pēc savas krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst faktiskajam preces izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.

7.3. Pārdevējs atsevišķiem preču veidiem sniedz kvalitātes garantiju uz noteiktu laiku, kuras konkrētais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti šādu preču aprakstos.

7.4. Ja Pārdevējs atsevišķiem preču veidiem nesniedz kvalitātes garantiju, tiek piemērota attiecīgajos tiesību aktos paredzētā garantija vai arī tiek piemērota Ražotāja garantija.

8. Preču atgriešana un apmaiņa.

8.1. Pārdotās preces defekti tiek novērsti, nekvalitatīvas preces nomainītas, atdotas saskaņā ar Lietuvas Republikas ekonomikas ministra 2001.gada rīkojumu. 29.jūnijā saskaņā ar pasūtījuma numuru Nr.217 “Par preču atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu”, kas apstiprināti ar Preču atgriešanas un apmaiņas noteikumiem, izņemot gadījumus, ja līgumu nevar lauzt saskaņā ar Preču atgriešanas un apmaiņas noteikumiem. Lietuvas Republikas tiesību akti (piemēram, elektropreces nav atgrieztas)

8.2. Atgrieziet preci(-es) saskaņā ar Noteikumiem

8.1. Pircējs to var izdarīt 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad preces nodotas Pircējam, paziņojot par to Pārdevējam pa kontaktu sadaļā norādītajiem saziņas līdzekļiem, norādot atgriežamās preces nosaukumu, pasūtījuma numuru. un atgriešanas iemesli.

8.3. Atgriežot preces pircējam, ir jāievēro šādi nosacījumi:

8.3.1. Atgriežamajai precei jābūt kārtīgā oriģinālajā iepakojumā.

8.3.2. preces nedrīkst sabojāt Pircējs;

8.3.3. precei jābūt nelietotai, nezaudējot noformējumu (neskartas etiķetes, nolobīta aizsargplēve u.tml.) (šis punkts neattiecas uz nekvalitatīvu preču atgriešanu);

8.3.4. atgrieztajai precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēma Pircējs;

8.3.5. atgriežot preci, jāuzrāda pirkumu apliecinošs dokuments.

8.4. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro Noteikumu 8.3. pantā izklāstītā atgriešanas procedūra

8.5. Atgriežot nepareizo preci un/vai bojātu preci, Pārdevējs apņemas šādu preci pieņemt atpakaļ un nomainīt pret līdzīgu lietojamu preci.

8.6. Ja Pārdevēja rīcībā nav nomaiņai piemērotas preces, Pircējam tiks atmaksāta samaksātā summa, atskaitot piegādes un iepakošanas izmaksas**.

** Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas pēc aktuālā kurjera cenrāža.

** Iepakojuma izmaksas ir 3,00 eiro par preci.

9. Pircēja un pārdevēja atbildība.

9.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par Pircēja sniegto personas datu pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas veidlapā nenorāda uzticamus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par sekām un iegūst tiesības pieprasīt atlīdzību par Pircējam nodarītajiem tiešajiem zaudējumiem.

9.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot šo interneta veikalu.

9.3. Reģistrēts pircējs ir atbildīgs par savas pieteikšanās informācijas kopīgošanu ar trešajām personām. Ja e. veikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kura elektroniskajā veikalā ir iegājusi, izmantojot Pircēja reģistrācijas datus, Pārdevējs uzskata šo personu par Pircēju.

9.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, ja zaudējumi radušies tādēļ, ka Pircējs, neskatoties uz Pārdevēja ieteikumiem un Pircēja saistībām, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, lai gan šāda iespēja viņam tika nodrošināta. .

9.5. Ja pārdevēja e-pasts Veikals satur saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai privātpersonu e-pastiem. tīmekļa vietnēs, Pārdevējs nav atbildīgs par tajās esošo informāciju vai darbībām, neatbalsta, nekontrolē un nepārstāv šos uzņēmumus un personas.

9.6. Zaudējumu gadījumā vainīgā Puse atlīdzina zaudējumus tieši otrai Pusei.

10. Mārketings un informācija.

10.1. Pārdevējs var uzsākt e-pasta sūtīšanu pēc saviem ieskatiem. uzglabāt dažādus krājumus.

10.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt akciju noteikumus, kā arī tos atcelt bez atsevišķa brīdinājuma. Jebkuras akciju nosacījumu izmaiņas vai atcelšana ir spēkā tikai iepriekš, t.i. kopš to izpildes.

10.3. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta uz Pircēja reģistrācijas veidlapā norādītajiem saziņas līdzekļiem.

10.4. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta Pārdevējam pa e-pastu. pa tālruni un e-pastu, kas norādīts veikala sadaļā "Kontakti". Epasta adrese.

10.5. Pārdevējs nav atbildīgs, ja Pircējs nesaņem nosūtīto informāciju vai apstiprinājuma ziņojumus par tīkla pieslēgumu, kļūmēm e-pasta pakalpojumu sniedzēju tīklā.

11. Privātuma politika

12. Datu un satura kopēšana

12.1. Nevienu šīs vietnes daļu nedrīkst reproducēt, glabāt izguves sistēmā vai pārsūtīt nekādā veidā vai ar jebkādiem līdzekļiem bez iepriekšējas rakstiskas uzņēmuma atļaujas. Vairāk par to varat lasīt šajā lapā.

13. Nobeiguma noteikumi.

13.1. Šie preču pārdošanas noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem un tiesību aktiem.

13.2. Visi strīdi, kas rodas saistībā ar šo noteikumu piemērošanu, tiek risināti pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumdošanu. Ja jums ir kādi jautājumi, komentāri, vēlmes vai ieteikumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu.

Šis interneta veikals pieder: MB Kavateka

uzņēmuma kods 303859995

PVN kods LT100009249214

Adrese: Panerių g 39, Viļņius, LT-03202, Lietuva

Prisijunkite prie savo paskyros

Jau turite paskyrą?
Prisijunkite Vai Atstatykite Slaptažodį
close PIRKINIŲ KREPŠELIS
close PIRKINIŲ KREPŠELIS